FAQ

Bestilling
Kan jeg bestille hos jer via telefonen?
Vores forretningsgang er web-baseret, og vi kan derfor ikke tage imod bestlllingen via telefon. Vores system er meget simpelt og brugervenligt, men skulle du være i tvivl om, hvordan du bestiller online, er du velkommen til at kontakte os.

Kan jeg bestille andet end det der er i sortiment?
Ja, vi kan sagtens bestille alt hvad vores leverandør har på lager, der må dog påregnes længere leveringstid.
                                  
Levering / fragt
Kan jeg nå at få sendt min ordre, så jeg har den i morgen?
Ja, det kan du sagtens  - vi sender din ordre samme dag, hvis vi har din ordre inden kl. 14:00 på en hverdag.
Alle ordre sendt med GLS til en pakkeshop nær dig eller til dit arbejde for 39,- Gratis fragt over 600,- sendt med GLS!
 
Kan jeg få sendt pakken direkte Pakker sendt med omdeling af Post Danmark 59,-
# Kontakt os venligst for fragt af Kili seng da denne ikke er gratis...

Levering til udlandet?
Kan jeg få sendt min pakke til udlandet?
Ja, det kan du sagtens - fragt til udlandet beregnes efter pakkens vægt og fragtudgiften bliver vist inden du godkender dit køb.
Se evt. fragtpriser til udland her!

Afhentning
Har I en fysisk butik?
Ja du kan afhente dine varer hos os i vores fysiske gårdbutik.
Du kan også vælge, at handle når det passer dig og i stedet afhente din ordre i vores gårdbutik, du vælger blot afhentning på butikkens adresse når du vælger "fragtmodulet" under købsforløbet.
Gårdbutikken ligger i Harlev/Brabrand 14 km vest for Århus C. Labing Møllevej 6 - 8462 Harlev 

Udsalg
Mine varer jeg lige har købt er nu på tilbud. Er det muligt at få udbetalt differencen?
Nej, det kan du ikke. Ind i mellem syntes vi der skal være plads til at lave et godt tilbud eller starte udsalg, men du er naturligvis altid velkommen til at returnere dine varer.

Returvarer
Vi håber du er tilfreds med de varer vi har leveret til dig. Hvis du af en eller anden grund alligevel ønsker at returnere en eller flere af varerne, så giv os et kald eller smid os en mail – hvori ordre nr. + årsag står. Send derefter pakken retur til os i forsvarligt indpakket emballage.

Kan jeg få pengene indsat på mit kort?
Hvis du har betalt med kort vil vi så vidt muligt betale tilbage til det samme kort. Er det ikke muligt overfører vi til din bankkonto - skriv derfor venligst her den konto som der skal overføres til. Det er især hvis

Hvor lang tid kan man bytte julegaver?
Julegaver købt fra 1. Oktober – kan byttes frem til den 16. januar 2016 - hvis der er gjort opmærksom på at det er julegaver. Dette selvfølgelig ikke nødvendig efter den 15.12.2015.

Hvor lang tids returret har jeg?
Du har 30 dages fuld returret fra den dag, du modtager dine varer.


Kan jeg returnere bestillingsvarer?
En varer der er bestilt eller produceret specielt til dig, er ikke muiig at returnere, medmindre det er specielt aftalt.


Kan jeg ombytte en varer?
Hvis du ønsker en anden varer, så skal du gå i shoppen og lave en ny bestilling - her kan du ligeledes købe en returlabel. Find din returlabels her!. Dette sikrer dig hurtig levering og en korrekt kvittering. Du skal også være velkommen til at besøge vores fysiske gårdbutik i Harlev v/ Århus.


Reklamationer
Jeg har en varer jeg gerne vil reklamere over – hvad gør jeg?


Sikkerhed / Betaling
Hvordan kan jeg sikre mig, at uvedkommende ikke opsnapper information om mit kreditkort?
Vi bruger QuickPay hvor betalingen foregår gennem Nets – som er en godkendt og PCI-certificeret betalingsløsning.
QuickPay betalingsløsningen benytter SSL-kryptering i kommunikationen med Nets. Ligeledes benyttes SSL-kryptering i kommunikationen mellem kunderne og serveren, hvor QuickPay er placeret. Dette betyder, at alle oplysninger, der sendes over internet, er krypteret med et sikkerheds-certifikat. Dette gør, at det ikke er muligt for uvedkommende at opsnappe informationer om kundernes kreditkort.

Kan jeg bestille og betale via bankoverførsel?
Ja, det kan du sagtens – vi gør dog opmærksom på, at vi først sender din ordre når vi har modtaget pengene på vores konto. 
Vores konto nr. er: 
Reg. 9838
Konto nr. 2070495816
Bankforbindelse: Jutlander Bank

Bank Transfer from a foreign acount to our Danish Bank Jutlander A/S

IBAN DK3298382070495816

SWIFT JUTBDK21


Nyhedsbrev
Jeg vil gerne tilmelde mig jeres nyhedsbrev – hvordan gør jeg?
Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev i bunden af vores hjemmeside!

Jeg vil gerne afmelde mig jeres nyhedsbrev – hvordan gør jeg?
Du kan afmelde dig i bunden af det nyhedsbrev du modtager på din mail.

Indpakning
Jeg vil gerne have min gave pakket ind - kan I det?
Vi pakker gerne din ordre flot ind i lækkert papir med bånd - denne service vælges ud fra hver vare i din indkøbskurv. Hvis du har kommentar til indpakningen f.eks. ønsker noget pakket sammen er du velkommen til at notere dette i kommentarfeltet.
Skal gaven sendes direkte til gavemodtager vedlægger vi gerne et kort ved pakken - den ønskede tekst noteres i købsforløbet.

 

Find en gave
Alder
0-3 mdr. 4-6 mdr. 1/2 - 1 år 1-2 år 3-4 år 5-6 år 7-8 år 9 år+
Pris